Tummen upp

Jag är fortfarande lite skakig. Det är första gången jag har svimmat på detta sätt, och det var en läskig upplevelse. Kvällsmauden skulle intas och jag vägrade envist ge upp om den hårda bullen. Inte alldeles otippat slutade det med att jag slant, och blodet forsade från tummen. Tur jag hade Björn som fångade mig när jag tuppade av. Vilken radarpar vi är, han och jag. Herr och Fru Klumpeduns. Han välter ut colan rakt i knät och sedan försöker jag skära av mig tummen. Welcome to our world.

Kommentarer
Postat av: Frida

Men gud. Det låter läskigt. Hur gick det? Det är tur du har Björn. Ses ikväll. Kram Frida

2008-12-31 @ 09:41:28
Postat av: Fröken Emma

Lite läskigt var det allt, men det gick bra och tummen sitter där den ska :-) Ser fram emot ikväll!

2008-12-31 @ 11:32:16
URL: http://frokenemmaskansla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0