Tokrolig kväll med Timbuk

Att festa till det mitt i veckan kändes som en något bättre idé igår än idag, men det var det alla gånger värt! Kanske var det till och med den roligaste onsdagen någonsin? Blev en smått galen kväll som innehöll det mesta, från vurpor och bråk på kebabhaket till en massa skratt och middag med tända ljus. Och så Timbuk såklart, fantastisk som alltid. Som vanligt gungade han in oss i en varm kokong av glädje och energi. Att nå upp till premiärkonsertens atmosfär på Mejeriet var nog inte möjligt, men det var ändå alldeles alldeles underbart.

Det är just en sådan kanonkväll som behövs för att man ska kunna stiga upp några timmar senare och bege sig  till praktikplatsen. Snubblade sömndrucket ur sängen, men när Timbuk började sjunga på lite för hög volym så kände jag hur livet sakta återvände till kroppen.  Nya friska tag och en heldag i Lund, med epikrisskrivande, gruppmöte på skolan, fika med Kattis och Therese och så jobbfest på Grand ikväll. Nu är det dags för julavslutning på BUP-skolan, och jag kan lugnt erkänna att jag är mer än sugen på att fylla min torra strupe med julmust och mätta min smått bakfulla mage med ett par lussekatter.





Förfest á la Lisa & Emma

Kommentarer
Postat av: frida

Ser ut som ni hade en härlig kväll.

2008-12-20 @ 20:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0