Dagens filmtips

Vad är bättre än en skön film, när kylan och mörkret ruvar utanför fönstret och man kryper upp i soffan med sin älskade. Vi har hunnit med både en och annan bra rulle under de här månaderna, så jag tänkte passa på och dela med mig av de allra godaste godbitarna. Den enormt söta elefanten Horton charmade mig totalt i början av hösten och var länge ensam favorit, men så studsade pandan Po fram okontrollerat i rutan och hamnade plötsligt jämsides med Horton. Det är kul att vara barnslig och de här två filmerna toppar faktiskt min lista, inte minst på grund av de förträffligt fina budskapen de kommer med! 


       

Flyga drake är en väldigt gripande och fin film. Hamnar på andra pallplatsen och är mycket sevärd!

  

Kan en rulle med Morgan Freeman och Jack Nickolson som huvudrollsinnehavare bli annat än bra? The bucket list  är en härlig och inspirerande film - gå och hyr den ögonaböj! 

 


Har ni några bra filmtips?


Kommentarer
Postat av: Danni

Såg "Taken" förra heljen... BRA!! Gillade den!

2008-12-08 @ 13:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0