Välkommen Sebbe!

Är det inte konstigt, att man ibland kan bli bakis på ingenting, när man andra dagar kan rangla hem allt annat än platt under fötterna och sedan vakna upp pigg och alert dagen efter? Igår blev det ju bara några glas vin och en cider, men ändå är det lite tungt såhär på morgonkvisten. Men vad är då bättre än att någon lagar ett stort lass pannkakor till en? Mums fillibabba!



Vill passa på och önska BeJo ett riktigt stort GRATTIS och lille Sebastian välkommen till världen! Igår fick han se ljuset för första gången och jag är så stolt över min Beata och så förväntansfull inför att möta krabaten som bara varit en stor mage förut... Det är så fantatiskt kul och spännande!

Kommentarer
Postat av: melina

Hej Emma!

Vad kul att du också bloggar! Allt är toppen med mig, det flyter på precis som det ska! Är det bra med dig? Verkligen long time no seen, men jag antar att vi snart ses på jobb igen :)

Tack så mycket, jättekul att höra!

Jag har använt mig av photoshop för att göra min header (bilderna längst upp på sidan) men annars har jag bara testat mig fram i stilmallarna (du hittar dem under fliken design på din inloggning). Rätt komplicerat men man lär sig efter ett tag. Designadinblogg.se är en jättebra sida som du bör spana in, där kan man hitta svaren på det mesta tror jag :)



Sköt om dig!

Kram

2008-08-10 @ 12:52:42
URL: http://melinaa.blogg.se/
Postat av: Beata

Hej gumman! Vad gulligt av dig att skriva om sebastian. Vad hätligt att få läsa att du är stolt över mig :-) Snart ska sebastian få träffa "moster" emma, han längtar redan....kram

2008-08-18 @ 20:48:52
Postat av: Fröken Emma

Klart, jag är ju helstolt över dig! Och moster Emma längtar som bara den efter att få träffa lille Sebbe! Stor kram

2008-08-19 @ 06:38:47
URL: http://frokenemmaskansla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0