En eftermidag med Billy

För spänningens skull tog jag tiden på min åtta månader gamla dator idag. Hon hann starta igång och öppna ett internetfönster på fenomenala 8 minuter och 9 sekunder. Att sedan komma in på bloggen tog minst några minuter till. Man kan få hjärtinfarkt av mindre... Någon datakunnig som har ett mirakelpiller att ge henne?

Eftermiddagen har tillbringats med Billy. Jag hittade honom på IKEA och sedan dess har han legat här i vårt kök och väntat på min omvårdnad. Efter mycket diskussioner blev vi överens och han står nu ståtlig och stolt i vårt nymålade kök. Kanske kanske kanske blir vi ändå klara här hemma en vacker dag.

Ikväll spelar pantrarna mot miffona, förlåt, miffarna. Ni håller väl tummarna?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0