Grattis Emma!

En förmiddag för ett par år sedan satt jag och min jämnåriga postkollega Emma och pratade stjärntecken. Vi insåg att vi båda var lejon och följdfrågan kom naturligt: När är du född? Det visade sig att vi inte bara var lika gamla, utan även födda samma dag! Självfallet utforskade vi saken ytterligare: Var är du född? Malmö, svarade vi båda. Och när rasten var slut hade något verkligt komiskt uppenbarat sig; vi var födda samma dag och samma år, i samma stad och med bara några timmars mellanrum. Vi var båda födda en månad för tidigt och med kejsarsnitt. Vi är exakt lika långa, har samma hårfärg och heter likadant... är det inte lite kusligt ändå?! Väldigt lustigt åtminstone. Och allra mest lustigt är att det är IDAG vi fyller år, så GRATTIS till oss på vår födelsedag! :-)


Kommentarer
Postat av: Frida

grattis gumman. Ses på lördag. Då ska du få en riktig födelsedagskram.



Jag vet inte hur man länkar till din blogg. har försökt men jag lyckades inte. Kram Frida

2008-08-21 @ 09:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0