Nöjd

Åh vad nöjd jag är just nu. Vi har kommit något sånär i ordning i lägenheten och går mest runt och myser och trivs. Helgen blev sådär helbra, och till på köpet så är jag ledig idag. Det enda som skulle kunna fattas är en stundande resa till inbjudande turkosblått vatten och böljande mjuka vita stränder, men i ärlighetens namn så vill jag nog inte resa bort. Jag vill vara här med alla mina älskade. Alla er som grattade mig på min dag och som förgyllde mitt födelsedagsfirande. Alla er som jag tycker så väldigt mycket om.

För att försöka sammanfatta mitt födelsedagsfirande, så blev onsdagen väldigt lugn. Jag jobbade, shoppade loss i Oasens djungel och på Ilvas vackra vidder. Åt kinamat med mamma och pappa och kramade sedan min käre sambo som hade gjort mål i sin match, precis som han lovat dagen till ära. På fredagen blev det kalas för om inte hela, så åtminstone en del av både min och Björns tjocka släkt. Av Malmö stad hade jag beställt fyrverkerier utanför huset och de ställde pliktskyldigast upp med en färgsprakande himmel. Lördag kväll var det dags för tjejmiddag med 'sex and the city' som tema. Med cosmopolitans i handen och trippandes runt på höga klackar förgyllde många av mina bästaste tjejkompisar min kväll, som avrundades med en svängig natt på Etage. På söndagen kunde jag äntligen ta det lite lugnt och bara slappna av, och njuta av alla trevliga besök vi fick under dagen. Tack alla som gjort min helg minnesvärd!

Lite dokumentation från lördagskvällen:

Malin, Rane och Jessica   Söta Elin   Danni, Petra, Lilli och Elin

Petra, Anna, Maria och Veena   Veena, Therese, Lilli och Jessica försöker para ihop skor   Anna och Danni   

Jag läser upp resulteten från frågesporten   Jag och Jessica   VAD har ni fotat tjejer?   

Valle var också hungrig   Natti, Anna, Jessica och Veena   presentöppning  

Lilli och Natti   Veena, Danni och Malin   Jessica och Malin   

Söta Lilli   Sål!     

         Malin och Natti rockar loss

Kommentarer
Postat av: Beata

Vad fina ni är! Så fin kläning, gumman....den satt supersnyggt på dig. Var har du köpt den "nyfiken"? :-) kram

2008-08-25 @ 16:36:10
Postat av: Fröken Emma

Åh, tack! Klänningen är köpt på Pink & purple. Visst var alla tjusiga! Fast vi saknade fina Beata ju...

2008-08-25 @ 17:06:07
URL: http://frokenemmaskansla.blogg.se/
Postat av: Anki

Tack Emma för en trevlig fredagskväll med ett pampigt fyrverkeri som avslutning. Det är roligt att se på foton. Ni verkar ha haft roligt.

Kram

Mamma Anki

2008-08-25 @ 19:59:33
Postat av: Fröken Emma

Tack själv mamma Anki! Nu är jag äntligen en bit på vägen till en systemkamera! Vi hade superskoj på lördagen och focaccian uppskattades väldigt mycket :-)

2008-08-26 @ 18:13:54
URL: http://frokenemmaskansla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0